Skip to main content

خانه » آرشیو مقالات » چرا از ریل کمد دیواری استفاده می کنیم؟

سلام به دوستان عزیز و گرامی تایلان .

در این مقاله می خواهیم با یکی از یراق آلات کمد دیواری که بسیار کاربردی است و حرکت دادن ،درب های کمد دیواری را برای ما آسان تر کرده اند آشنا شویم .همراه ما باشید تا اطلاعات مفید و کاربردی در کنار هم به دست آوریم.

وجود کمد دیواری در هر خانه ای، برای قرار دادن وسایل مختلف و ایجاد نظم به محیط لازم است. در خانه های آپارتمانی به دلیل محدودیت فضای اتاق، معمولا درب کمد ها به صورت کامل باز نمی شود. خوشبختانه کمد دیواری های ریلی مشکل را برای همیشه حل کرده اند.در سیستم کمد کشویی، درب بر روی ریل کمد به صورت کشویی حرکت می کند و دیگر نیازی به اختصاص فضای خالی برای باز و بسته کردن درب ها نیست. حرکت نرم و بی صدای درب بر روی انواع ریل کشویی از مزایای کمد دیواری ریلی محسوب می شود.

ریل دوکانال نقره ای کد ۱۰۵۵۴
ریل دوکانال نقره ای کد ۱۰۵۵۴ محصول شرکت تایلان
انواع ریل کمد دیواری
ریل درب کمد دیواری یک قطعه ی بلند و باریک آلومینیومی است که یک یا چند شیار برای قرارگیری قرقره دارد.ریل ها را می توان بر اساس جنس به دو دسته تقسیم کرد:

۱.ریل شمش آلومینیوم

۲.ریل بازیافت آلومینیوم

ریل کمد دیواری شمش آلومینیوم
ریل کشویی از جنس شمش آلومینیوم بسیار با کیفیت و مقاوم است.ریل شمش آلومینیوم در طول زمان تغییر شکل نمی دهد و نمی شکند. این مدل ریل کمد ، در ابعاد متفاوتی به بازار عرضه می شود. طول۲ یا ۳ متر و عرض ۴.۵ ،۵ ،۵.۵ ،۶ ،۶.۵ سانت رایج ترین ابعاد ریل کمد است. با توجه به ابعاد کمد خود می توانید ریل مناسب را برای کمدتان تهیه کنید.

ریل کمد دیواری بازیافت آلومینیوم
ریل هایی که از بازیافت آلومینیوم هستند مقاومت کمتری نسبت به ریل هایی از جنس شمش آلومینیوم دارند. با این حال به دلیل قیمت مناسب تری که دارند، مورد استقبال واقع شده اند.

علاوه بر تنوع در ابعاد، تولید کنندگان ریل ها، این محصول را در رنگ های متنوعی در بازارعرضه می کنند. رنگ های نقره ای، طلایی و شامپاینی از محبوب ترین رنگ های ریل کمد دیواری هستند. همچنین شما می توانید با توجه به سلیقه خود از بین انواع ریل کمد کشویی مثل پانگیر، پابگیر ، آبشاری ، کاور دار، خزینه دار و لبه آجدار، ریل مناسب خود را تهیه کنید.

قیمت ریل کمد دیواری چقدر است؟
قیمت ریل کمد دیواری بسته به مدل، سایز وجنس محصول متفاوت است. شما می توانید متناسب با وزن درب کمد و بودجه مد نظرتان ، انواع مدل های ریل کمد را در فروشگاه ما مشاهده و بهترین محصول را برای منزل خود تهیه کنید.

نصب ریل کمد کشویی
نصب ریل کمد دیواری نیاز به اندکی دانش و مهارت فنی دارد، به دلیل اینکه ریل های بالا و پایین کمد باید دقیقا در یک راستا قرار بگیرند. در صورت تهیه ریل کمد دیواری، برای نصب ، روی کمک گروه ما حساب کنید.کارشناسان ما از ابتدای پروسه ی انتخاب تا نصب و استفاده از ریل شما را همراهی می کنند و همچنین در کنار تهیه ریل کمد می توانید دستگیره کمد دیواری و سایر تجهیزات مورد نیاز ریلی کردن درب مانند قرقره کمد کشویی را از فروشگاه ما تهیه کنید.

خرید ریل کمد کشویی از فروشگاه اینترنتی ما
فروشگاه اینترنتی ما ، امکان خرید انواع ریل کشویی کمد را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید اطلاعات انواع ریل و محصولات متنوع را مشاهده و متناسب با نیاز خود بهترین ریل کمد کشویی را تهیه کنید. شما می توانید از طریق خرید اینترنتی و سفارش تلفنی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم. با تشکر که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

لغو پاسخ