Skip to main content

خانه » آرشیو مقالات » با جا لباسی و جا کفشی توکار نظم را مهمان خانه خود کنید.

مقدمه
با سلام خدمت دوستان عزیز تایلان.

در اکثر منازل با کمبود جا برای کفش ها و لباس ها مواجه هستند.و برای حل این مشکل را های مختلفی را امتحان می کنند که خو این راه حل ها گاها باعث بی نظمی در فضای منازل می شود.اما با استفاده از جالباسی ها و جا کفشی های تو کار می توایم به بعهترین شکل ممکن به وسایل خود نظم دهید.

مقاله پیشنهادی ما به شما دوستان عزیزک مطالعه مقاله با طراحی اصولی کافی شاپ خود تبدیل به برند شوید

جالباسی توکار، کم جا و بهینه
بیشتر افراد دوست دارند که یک جالباسی شیک و جادار در خانه خود داشته باشند. اگر جالباسی جادار باشد، می توانید لباس هایتان را در هر نوع چیدمانی که دوست دارید قرار دهید. منظور از جالباسی جادار فقط حجم بزرگ آن نیست بلکه طراحی آن نیز باید به گونه ای باشد که بتوان از تمام فضاهای داخل آن، به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. خوشبختانه جالباسی توکار هم جادار است و هم اینکه طراحی داخلی آن به شکلی است. که می توانید از تمامی فضاهای آن برای قرار دادن. لباس، کیف، کفش و … استفاده کنید و دیگر از کمبود جا برای لباس هایتان گلایه نداشته باشید؛

از طرفی این نوع جالباسی فضای کمتری نسبت به جالباسی معمولی اشغال می کند و نظم بیشتری به خانه شما می بخشد؛ حتی امکان نصب کشو و میله های آهنی را به شما می دهد تا از این طریق بتوانید فضای قرارگیری لباس ها را سازمان دهی کنید.

انواع جا کفشی و جا لباسی توکار
جاکفشی
جاکفشی ها در شکل های جذابی متناسب با سلیقه و نیاز مشتری طراحی می شوند. این تنوع در رنگ و شکل جاکفشی نیز مشاهده می شود.انواع جاکفشی در مدل های زیر موجود می باشد:

جا کفشی دیواری
جا کفشی توکار
جا کفشی ایستاده
جا کفشی آینه دار
انواع جاکفشی و جالباسی
این نمونه از جاکفشی ها می تواند به عنوان جالباسی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. و به دلیل علاقه مخاطب به استفاده. از آینه در هنگام پوشیدن لباس و کفش متناسب با یکدیگر، معمولا این جاکفشی ها در قسمت ورودی منزل قرار می گیرد

جا کفشی و جالباسی داشبوردی
جا کفشی و جالباسی سه تکه
جا کفشی و جالباسی نشیمن دار
ایده‌های جالب برای طراحی جالباسی توکار
استفاده از درهای ریلی
شیک‌ترین جالباسی های توکار، جالباسی هایی هستند که در ریلی دارند البته جدا از این مهم ترین مزیت جالباسی های توکار با در ریلی این است که در آن ها برای باز شدن به هیچ فضایی نیاز ندارد و دسترسی شما را به ساده ترین شکل ممکن به لباس ها و وسایل داخل کمد امکان پذیر می کند. به شما پیشنهاد می کنیم که اگر فضای کافی برای باز شدن در جالباسی توکار ندارید، حتما از در ریلی برای آن استفاده کنید تا هم جلوه ویژه‌ای به طراحی دکوراسیون منزل خود بدهید و هم از فضایی که دارید استفاده بهینه کنید.

خوشبختانه درهای ریلی در انواع متعددی طراحی می شوند به گونه ای که برخی از آن ها دارای آینه هستند و زیبایی خانه شما را چندین برابر می کنند؛ با این وجود اگر به استفاده از آینه برای افزایش زیبایی دکوراسیون منزل خود علاقه دارید می توانید از درهای ریلی تمام آینه ای برای جالباسی یا جاکفشی توکار خود استفاده کنید.

نصب نظم‌دهنده‌های جادویی
یکی دیگر از ترفندهای استفاده بهینه از جالباسی‌ هایی که به شکل توکار طراحی می شوند، نصب نظم دهنده هاست. این نظم دهنده ها. که در اشکال و ابعاد گوناگون ساخته می شوند، می توانند. مکان مناسبی برای آویزان کردن، روسری، کراوات، پیراهن و شلوار باشند. نمونه های جدید این نظم دهنده ها امکان آویزان کردن کیف و کفش را هم فراهم نموده است. با بکارگیری این وسیله ساده می توانید حداکثر بهره را از ارتفاع جالباسی توکار خود ببرید و لازم نیست تا به فکر اضافه کردن یک جالباسی دیگر باشید.

بهترین جا برای جاکفشی توکار
بهترین جا برای قرارگیری جاکفشی توکار، درب ورودی آپارتمان است و برای خانه هایی که ورودیشان به صورت راهرو است، جاکفشی توکار بهترین انتخاب است. شکل جاکفشی به میزان فضای موجود و مدل طراحی دکوراسیون داخلی خانه بستگی دارد. جالب است بدانید که می توان. در ساخت این مدل جاکفشی، محلی را برای جای نشستن در نظر گرفت. تا هنگام پوشیدن کفش خیلی به زحمت نیافتید. یکی از مکان های دیگر برای جاکفشی میتواند فضای زیر پله باشد. اگر این فضا که معمولا جزو فضای بلا استفاده در خانه است با جاکفشی توکار پر شود، می تواند محیط داخلی خانه را یکدست نشان دهد

جمع بندی
جاکفشی توکار می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون خانه شما داشته باشد. اگر هنگام طراحی دکوراسیون منزل خود، مکانی برای جاکفشی در نظر نگرفته اید، پیشنهاد می کنیم نظر خود را عوض کنید. چون جاکفشی هایی که به صورت توکار طراحی می شوند. مزایایی زیادی نسبت به جاکفشی های آماده دارند. جاکفشی توکار همرنگ و هم جنس با دکوراسیون داخلی طراحی می شود و می تواند نظم بیشتری به فضای خانه بدهد. همچنین از نظر کیفیت، متریالی که به سلیقه خود انتخاب می کنید برای ساخت آن استفاده می شود. این مدل جاکفشی مانند جالباسی توکار فضای کمتری اشغال می کند و خانه را دلبازتر نشان می دهد.

کلام آخر
امیدواریم که مطالب ارائه شده. برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد.با تشکر از شما عزیزان که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید.همکاران ما به صورت تمام وقت اماده پاسخویی به شما دوستان عزیز هستند.موفق باشید.

لغو پاسخ