Skip to main content

خانه » آرشیو مقالات » چرا از کلیپس کابینت استفاده می کنیم؟

سلام به دوستان و همراهمان عزیز تایلان.

امروز در این مقاله می خواهیم که شما را با یکی از کوچکترین و اساسی ترین قطعه های کابینت که به ما در زیبایی و نظم کابینت در آشپزخانه کمک بسیاری می کنند آشنا کنیم با ما همراه باشید تا با کلیپس کابینت آشنا شویم.

اگر به دور اطراف خود دقت کرده باشید طیف گسترده ای از یراق آلات را خواهید دید که با آن روزانه سر و کار دارید. واژه ی یراق آلات معمولا به قطعاتی گفته می شود که در ساخت و تکمیل طراحی بسیاری از قسمت های خانه همچون آشپزخانه بسیار کار آمد می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با کلیپس کابینت و کاربرد های آن آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن موارد مورد نیاز خود را تهیه کنید.

امروزه زیبایی در طراحی داخلی از مهمترین بخش های معماری یک فضا محسوب میشود . در این بین طراحی آشپزخانه به عنوان یکی از مهمترین بخش های خانه از اهمیت زیادی برخوردار است .

پایه کابینت از جمله یراق آلات مهمی است که برای ایجاد ارتفاع در قسمت زیرین کابینت ها نصب می شود. این پایه در مدل های مختلفی تولید شده و مانع از رسیدن رطوبت به کف کابینت و ایجاد فضای خالی بین سطح و کابینت می گردد. فضای ایجاد شده، امکان شستشو و نظافت را هم برای کاربر مهیا می کند.اگر از پایه پلاستیکی یا استیل در زیر کابینت ها استفاده شده باشد، برای ایجاد زیبایی بیشتر در نمای آشپزخانه بهتر است تا پایه های کابینت را به وسیله پاخور کابینت، مخفی نگه داشت. اگر با پاخور کابینت آشنایی ندارید می توانید به صفحه محصول رفته تا بیشتر با این محصول اشنا شوید. جهت نصب پاخور کابینت به پایه نیاز به یراقی به نام کلیپس پایه کابینت نیاز دارید. در ادامه این مطلب به معرفی کامل کلیپس کابینت خواهیم پرداخت.

همچنین در مقاله پایه کابینت همراه ما باشید تا با انواع آن و کاربرد های پایه کابینت بیشتر آشنا شویم.

کلیپس بزرگ- کد ۸۰۱۴ – ۲
کلیپس بزرگ- کد ۸۰۱۴ – ۲ محصول تولید تایلان
معرفی کلیپس پایه کابینت
کلیپس پایه یراقی کمکی است که با متصل کردن پاخور به پایه های باعث عمود ایستادن صفحه پاخور می شود. کلیپس پاخور در دو مدل تولید می شود.

مدل اول فقط برای پایه کابینت استیل مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل دوم برای پایه کابینت پلاستیکی به کار می رود.

این دو مدل کلیپس از نظر متریال و کیفیت هیچ تفاوتی باهم ندارند وتنها در سایز و رنگ متفاوت هستند. کلیپس پایه استیل کمی بزرگتر و به رنگ مشکی است. اما کلیپس پایه پلاستیکی سفید رنگ و کوچکتر است.

نحوه نصب کلیپس پاخور کابینت
پاخور پایه کابینت از دو قسمت تشکیل شده، قسمت اول صفحه نگه دارنده و قسمت بعدی دو نیم حلقه، که به صفحه نگهدارنده متصل است. جهت نصب کلیپس به پاخور، دو سوراخ بر روی صفحه نگهدارنده کلیپس تعبیه شده است که به وسیله این سوراخ ها کلیپس به صفحه پاخور پیچ می شود و در نهایت پاخور به صورت عمودی به پایه کابینت نصب می گردد.

خرید کلیپس پایه کابینت از فرو شگاه اینترنتی ما
جهت خرید ، ابتدا لازم است با توجه به مدل پایه خود نوع کلیپس پاخور را انتخاب کنید. سپس به روش دلخواه آن را از فروشگاه ما سفارش دهید. شما می توانید هر گونه سوال و تجربیات خود را در قسمت نظرات مشتریان ارسال کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.ممنون که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید.

لغو پاسخ