Skip to main content

خانه » آرشیو مقالات » دستگیره کابینت مخفی چیست؟

سلام به دوستان عزیز تایلان.

امروز قصد داریم تا شما را با یک یراق بی نظیر و مدرن آشنا کنیم، و اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یک کابینت شیک و مدرن را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

وقتی صحبت از دستگیره مخفی کابینت می شود اولین چیزی که به فکر می آید دستگیره های خم شده ی قدیمی و یا بدون طرح و یا با زاویه و یا حتی بدون زاویه می باشد.

یا اینکه به این فکر کنید آیا استفاده از این نوع دستگیره مناسب هستند یا خیر. با استفاده از کابینت هایی با دستگیره مخفی یا پنهان، دیگر نیاز به استفاده از دستگیره های قدیمی نیست. دستگیره های شاخه ای پروفیلی، نسل جدید دستگیره و یراق آلات کابینت هستند که شاخه های ۳ متری و ۲/۴ متری دارند. شاخه های دستگیره مخفی، به اندازه درب مورد نظر برش داده شده و به صورت عمودی یا افقی، روی درب بدنه کابینت نصب می شوند. این دستگیره های شاخه ای معمولا در کابینت های زمینی و کشو ها قابل اجرا هستند و با ایجاد یک فضای خالی بین کابینت ها امکان باز و بسته کردن درب را فراهم میکنند.
دستگیره مخفی یا همان دستگیره شاخه ای که غالبا از جنس آلومینیوم تولید می شوند، در پشت درب کابینت و کشو به صورت مخفی نصب می شود و نمای زیبا و یکپارچه ای به دکوراسیون آشپزخانه می بخشند. از متدوال ترین مدل های دستگیره شاخه ای که برای کابینت استفاده میشود، می توان به دستگیره ال و یو اشاره کرد .

از دستگیره های شاخه ای به عنوان دستگیره مخفی کمد دیواری می توان استفاده کرد.

مقاله پیشنهادی ما به شما دوستان عزیز: مطالعه مقاله یراق الات

دستگیره مخفی کابینت
دستگیره مخفی کابینت به شما این امکان را می دهد تا طراحی مدرن در آشپزخانه خود داشته باشید
انواع دستگیره مخفی کابینت
دستگیره آهن ربایی
دستگیره یک پارچه با درب کابینت
دستگیره پنهان پروفیلی
دستگیره پروفیلی بیرونی
دستگیره آهن ربایی مکانیکی
در این دستگیره نوعی ابزار شامل آهن ربا و یک قسمت مکانیکی و فنری موجود دارد که در داخل کابینت کار گذاشته می شود. اما کارایی آسان آن به این صورت است که به راحتی با فشار دادن درب و به وسیله فنر درب باز می شود.
دستگیره متصل یکپارچه با درب کابینت
در واقعیت این کابینت ها دستگیره خاصی ندارند و فقط درب کابینت دارای یک شیب است که می توان از آن برای باز کردن درب استفاده کرد.

دستگیره پروفیلی پنهان
این دستگیره ها فقط در کابینت های زمینی استفاده می شوند. در دونوع L شکل و Uشکل هستند و روی درب به صورت عمودی یا افقی وجود دارند. با توجه به رنگ های متنوع پروفیل ها ظاهر زیبایی را به کابینت ها اضافه می کنند.

دستگیره پروفیلی بیرونی
این دستگیره ها به قسمت بالای درب چسبانده می شوند ومقدار کمی از آن دیده می شود. که در مدل های مختلفی تولید می شود که شکل خاص خودش را دارد .
ویژگی های کابینت با دستگیره مخفی
دستگیره مخفی فقط در کابینت های زمینی استفاده می شود
جدیدترین ومدرن ترین مدل کابینت ها با این دستگیره ها اجرا می شوند
با توجه به نداشتن دستگیره و بازی نکردن کودکان با آن، دارای امنیت بیشتری است. (همچنین این دستگیره قابیلت قفل کودک نیز دارد.)
۴. درب ها به راحتی به وسیله آرام بند باز و بسته می شوند.
به دلیل مخفی بودن دستگیره امکان اینکه دستگیره به لباس یا وسایل گیر کند وجود ندارد.
سیستم باز و بسته شدن روان به کمک آرام بند ها
فنرها بسیار قوی
مزایا و معایب دستگیره های مخفی
مزایا:

استفاده از این نوع دستگیره ها باعث می شود که سال های زیادی از طرح کابینت خود استفاده کنید .به دلیل سادگی کار در عین زیبایی، همچنین استفاده نکرد از دستگیره های قدیمی باعث جلوگیری از خطرهای احتمالی در برخورد با دستگیره ها و یا گیر کردن به آن ها را برای شما از بین می برد.

معایب:
تجمع گرد و خاک در برخی از قسمت های دستگیره

کلام آخر
در دنیای مدرن امروزی استفاده از یراق آلات و ابزار هایی که در عین زیبا بودن، کیفیت و کاربرد بالایی دارند مهم است. تیم ما با استفاده از به روزترین متد ها توانسته محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی با شما عزیزان هستند.
با تشکر که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید.منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

لغو پاسخ